Uppföljning

Var in och vägde mig på superdupervågen på ITRIM idag. 2.5 KG hade jag gått ner på en vecka. Ganska deprimerande tyckte jag efter allt slit. Det positiva var att jag hade minskat i fettmassa och inte i muskler. Muskelmassan har jag byggt på med 3hg. Jag kanske ska byta strategi; istället för att träna 5 ggr/vecka som jag gjorde förra veckan kanske jag bara ska träna 3 ggr som min coach sa att jag skulle göra... Och satsa mer på vardagsmotion.
Efter att ha bearbetat informationen som jag fått ut av min kvittoremsa jag fick av vågen, under ett träningspass, hade jag ändå ångrat mig och tyckte att 2.5 kg trots allt var ganska bra. -Tills det var dags för gruppträff. Alla (för att inte säga kärringar säger jag;) kvinnor satt där med breda flin på läpparna. Då har nån gått ner 4 kg, nån annan 3.5 och min kompis Jenny hade gått ner hela 5.5 kg. Hur är det möjligt???? Jag blir nästan upprörd.
Men fortsätter jag att gå ner 2.5 kg/vecka i 10 veckor blir jag ju ändå av med 25 kg. Pretty Nice

Kommentarer
Postat av: Jessika

bra jobbat :) när kommer du och hälsar på i skucku när jag är hemma då?

2009-02-10 @ 20:57:09
Postat av: Marina

25kg? Tänker du försvinna?? Det får ju en annan att börja skämmas :D Vad duktig du e! Kommer du på träning nå mer då? Träningsmatch imorn kanske..? ;)

2009-02-11 @ 20:13:32
URL: http://marinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0