det är den 27 / 1 klockan är 14:59

Det jag tänkte berätta var att jag inte alls tror att jag har fått hela ansvaret, men när det går sådär jätte länge mellan uppdateringarna som det brukar göra, så tänkte ja att då kan ju jag rycka in å fräscha till det lite.
Egentligen var det bara det jag ville ha sagt men så råkade jag komma åt fel knappar på tangentbordet och märkte då nånting som jag inte visste! Ni vet ju kanske att om man trycker in Ctrl + V klistrar man ju in något som man kopierat.
MEN man kan även trycka på Shift + Insert! Det kanske alla visste utom jag så jag kanske framstår som ett pucko nu, men isåfall så bjuder jag på det.


den här bloggen känns lite säkrare för mig, här kan man få va lite anonymare än i min egna blogg och tycka som man tycker, i min blogg är det lite kaos för tillfället.

/Maggan

förresten en kul grej :) klistra in era ctrl + V i kommentarerna så blir det lite roligt :)
såhär blev de för min del :
Norsk dokumentär från 2008. När Tyskland angrep Polen 1939 var Anja Dembitzer en liten judisk flicka på sju år. Familjen flydde Krakow och Polen och hamnade i Sibirien och så småningom Kazakstan. Som genom ett under överlevde Anja de svåra krigsåren och både Hitlers och Stalins terror. Mer än 60 år senare, drygt 40 år efter att hon hamnade i Norge, skriver Anja en bok om sina upplevelser och söker upp de östeuropeiska miljöerna från sin barndom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0