Fiskars

"Sej smakar ju inte så mycket i sig..."
 Så sa min jobbarkompis till mig idag då jag frågade vad jag skulle ha för sås till fisken.
Vi skrattade.

Jul, Nyår, trettondag och nästan tjugonde dag knut är över. Äntligen börjar vardagen knalla på som vanligt igen.
Om jag ska summera helgerna så är jag mycket nöjd. Nöjd med klappar och sällskap.
Om jag ska klaga på något så är det mitt jobb. Dumma jobbtider så man kan inte ägna kvällarna åt kompisar som alla andra.

Från en sak till en annan; Vi bor i drömkåken. Inte en enda ventil, så det är hur dålig luft som helst. Kläderna som man tvättar och hängt på torkställning torkar inte eftersom luften står så stilla.
Diskmaskinen beter sig konstigt.
Det regnar in genom taket på bron.
 Inte nog med det. När jag kom hem från våran grannes 40årskalas igår hörde jag hur det droppade. Då regnar det även in genom taket i mitt "dricka-vin-rum". Fuck Fuck

Nu ska jag skära upp en ren som jag tog hem från konsum idag

Kommentarer
Postat av: Maria

Svar:

haha ja men är de så konstigt?;) de var ju nyårs afton=P

2009-01-11 @ 22:40:02
URL: http://marrriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0