Itriiim

Jag tackar för dom fina inläggen, Maggan.

Jag har tagit ett kliv i mitt liv idag. Jag har skrivit in mig på en bantningsgrupp.
I går var jag iväg på en informationsträff på ITRIM. Mikael följde med som moraliskt stöd, han skötte sig strålande, men det såg lite konstigt ut med ett bord fyllt av tjocka kärringar och en  lång och smal Mikael.
Det låter så himla bra med den här gruppen i alla fall. Första tiden käkar man bara pulver -VLCD- Very Low Calorie Diet. Då, om man ligger i och tränar som man ska går man ner 10 kg dom första 10 veckorna. Sedan får man lära sig att äta rätt. Det är skitbra för mig eftersom jag inte ens vet om man ska äta protein, kolhydrater eller typ grönsaker för att gå ner i vikt. Och eftersom man går ner så mycket i början får man värsta kicken och vill fortsätta. Tror jag ialla fall...
Jag provade i alla fall på en pulverdag idag; for in till stan från morgonen, kom hem typ 11 och var skithungrig. Tog en sån där pulverdryck. Fick en riktig mättnadskänsla i typ 45 min, sen var jag vrålhungrig igen. Men jag tror man vänjer sig eftersom... magsäcken kanske krymper...

På fredag ska jag dit igen för en hälsoanalys och kolla kondition och bmi och massa saker. Skitkul. Efter det lägger dom väl upp en plan för mig då.
Kul att äta bara pulverdrinkar i 10 veckor framöver. INGET annat... Om jag vill festa till det någon kväll får jag väl dricka med sugrör så jag får en mer kalas-känsla...

Nutrilett - lätt som en plätt??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0