Danstips

Vi tog och for på dans igår, jag och Maria. Det var en av de bättre sakerna jag gjort på länge. Det var Jannes(z?) som spelade. Hur mycket folk som helst!
Snappade upp några nya riktliner;

1. Fall inte för dåliga raggningsrepliker; "Jag känner igen dig från nånstans. Jobbar du inne i stan?" -"ja du kanske har sett mig på konsum" "JA, det var därför" (i själva verket är han från södra Sverige och bara här på semester. Å jag har ju inte varit på konsum sedan i våras.) Jag ångrar fortfarande att jag inte svarade; "ja, jag jobbar med muppar, är du vårdtagare?"

2. Våga säga nej till sådana du inte vill dansa med; fulla människor eller muppar.

3. Hitta guldkornen; Såg i ögonvrån en kille som var på väg mot mig och vänder mig därför om mot honom, då blir han blyg och stannar upp. Han ställer sig intill väggen som en bortstöting. Då går jag fram till han istället. Han var skitbra på att dansa!

4. När man dansar, håll dig utanför djupa diskussioner annars tappar du takten

5. Jag tycker om att dansa med större killar, dom är så mysiga


Jag är hur som helst jättenöjd med kvällen.

Kommentarer
Postat av: Marina

Mycket bra tips! :)

2009-07-11 @ 16:22:55
URL: http://marinakarlsson.blogg.se/
Postat av: Maria

vi får ta o göra om de lite oftare! :)

2009-07-11 @ 18:32:49
URL: http://marrriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0