Aspire 5738ZG


Jo jag tog och köpte en data. Så nu sitter jag här och utforskar. Jag tar mig inte härifrån.

Uppdatering från ITRIM;
Vägde mig igår och har gått upp 1,3 KG. Jag har levt på tårta och kakor sista tiden känns det som. Men nu tar jag nya tag! Jag ska ner till mitt mål, och därefter är det slut på bantandet. Då ska jag äta som vanligt, bara hålla utkik så jag inte går upp.

Det läskiga är att jag nu har drabbats av en obehaglig biverkning, nämligen håravfall. Vart man än kollar i huset och på mina kläder så finns det tussar av hår. Det är så äckligt och jobbigt. Det liksom ramlar ner på axlarna och ligger och kittlas. Än så länge syns det inte, men det känns. Jag har väldigt lite hår kvar.  Hoppas det går över snart.


//Sofie


P.S. Jag undrar hur det går för min tågluffande kompis ute i Europa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0