Befrielse

Och dendär stenen som ilsket legat över mina axlar de senaste månaderna bara försvann!
Öppnade lönespecen från konsum precis alldeles just precis.
När jag först såg kuvertet tänkte jag; "varför skickar dom ens en spec till mig, jag har ju inte jobbat något denna månad"
Trött och sliten som jag är idag hasade jag fram till diskbänken och tog fram kniven. Sprätte upp brevet och läste först brutto; ** ***.** ; - Hjärtat flög upp till halsgropen. Läste sedan netto; ** ***.** ; -  Den ihopsamlade semesterersättningen har tydligen ramlat in. Jag kan bara säga GRATTIS SOFIE! Speciellt eftersom skatteåterbäringen kom förra veckan också.. Plötsligt är jag inte så trött och hängig längre...

Nu blir det ialla fall en ny bärbar dator, en riktig present till Mikaels födelsedag, IKEA med Frida, äh va fan; jag åker utomlands åxå!


Sofie - snabbköpskassörska

Kommentarer
Postat av: jag

bra där Sofie! Utomlands gillar vi, jag håller på att lura med mig grönlund till turkiet :) häng på du med ;D

2009-06-16 @ 19:02:16
Postat av: Anonym

nejnej. ta med syrran utomlands istället! :)

2009-06-17 @ 13:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0