Midsommar

Torsdagen med kalas med släkten är nu avklarad.
Det händer imorn;
- sovmorgon
- Ta hand om Mikael då han fyller år
- köpa snöre
- sitta och knyta snöret i 30 st pennor (lekar till kvällen)
- förbereda tårtsakerna, grädde, jordgubbar
- åka till salsån å hämta saker hos mamma
- åka upp med alla saker till VA; elvisp,pennor,bålskål, hammare m.m.
- fli opp me
- åka på kalas
- vara lekledare på kalaset
- äta
- göra tårta
- roa mig
- möta upp syster å erica som kommer
- festa
- hem och sova

Alla säger; hoppas det bli finväder. Bla bla. Jag säger; Det blir inget fint väder; det är svensk midsommar, då är det regn och blåst. Borde inte alla svenska veta om det redan?

Lördag
- sovmorgon
- åka å kolla på skoteråkaran
- fli opp me igen
- fest  igen

Söndag
- sovmorgon


Herre Gud vad roligt det ska bli med midsommar! jag är PEPP
Tråkiga är att jag inte hinner med riktigt midsommarfirande med stången å grejer. Det blir att fixa och dona tills kvällen ist.



Avslutar denna kväll med ett citat från min mycket goda vän torsten torstemo;
"Inga badmintonproffs kommer från Orrviken"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0