Önskelista

Nu börjar det dra ihop sig till 20års kalas.
Vissa kanske tycker att jag e snyltig som lägger upp min önskelista, men det är faktiskt väldigt bra. Man slipper fundera på vad man ska köpa till mig, och jag får det jag vill ha. Alla vet ju hur det känns att sitta där och öppna ett paket som innehåller något man inte vill ha, och sedan försöka dölja sin besvikelse då alla tittar på en är inte det lättaste.

För det första har jag blivit kär i "Bluebox.se" Så vad som helst därifrån skulle göra mig jätteglad. Jag har gjort en önskelista där också.

Annars vill jag ha;


*Hund (har alltid skrivit det-kommer alltid att göra)
*Resa till varmt ställe (Ska sommaren fortsätta såhär så måste man få värma sig ngn annanstans)
*Systemkamera (Klick, klick)
*Kristallkrona (Ska hänga över bordet i "förtältet")
*Kudde (vi har fruktansvärt dåliga kuddar i sängen)
*Gympaskor (mina håller på att ramla isär)
*TV-bänk (våran e ful och passar verkligen inte. Vill ha liten & modern)
*Hängstol (att hänga i ett träd ute för riktiga filosofiedagar)
*Blender (Smoothieapparat)
*Sodastream (bubbelvatten svalkar i alla lägen -med eller utan alkohol)
*Köksvåg (coolt att ha)
*Epilator (kom igen, alla har sett mina ben)
*Kerstin Florian Fub Balm - Mentol för fötterna (Sjukt skönt när man ska smörja och svalka efter en lång dag. Finns på SPAKLINIKEN)
 *Sleeve och Väska till nya laptop (tog ju ingen försäkring på skiten, så nu måste man vara rädd om saken 15")
*Guldklocka (Måste matcha ringen med något)
*Smycken (Vill ha lite krimskrams)
*Pulsklocka (man kan få ut så mycket mer av träningen - inte för att jag kommer använda den alltför mycket)
*Salladsskål (det är så tråkigt att servera i plastbytta)
*Salladsbestick (det är så tråkigt att servera med vanlig gaffel å sked)
*Body shop hudcreme (Man kan aldrig få förmycket)

Appro på födelsedagen ska jag ha fest. Men jag har inte planerat så mycket mer än. Får återkomma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0