Känn ingen sorg för mig, Göteborg

Vi har bokat allt - nu är det bara att fara! Torsdag den 7:e maj åker vi, det blir ett jäkla gäng! Jag ska göra värsta partyskivorna och vi ska ha allsång i dagarna tre!
Jag är så på G!

Varit och tränat också. Gjorde konditionstestet idag, som jag inte gjort sedan andra veckan. Jag har fått ett konditionsvärde som är tio "siffror" bättre än då. Vilket tydligen innebar att jag förbättrat min kondition med 25% på 8 veckor -inte illa pinkat. 
 

//Sofie - Lätt som en fjäder?

P.S Det blev ingen kamera igår, ekonomin går inte min väg denna månad. Dessutom var kameran ändå så dålig sa Mikael.

Kommentarer
Postat av: M

härligt med Göteborg:)

åh vad jäkla roligt att de går så bra för dig :)

kramen

2009-03-31 @ 17:48:17
URL: http://marrriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0