Ma B klar!

Åh vilken härlig dag!
Gjorde slutprov på matten, så nu är jag helt klar med den. Jag nöjer mig med betyget G, nu har jag ialla fall kursen på papper.
Solen skiner och jag är på strålande humör! Lämnade bilen på Frösön idag (på jobbet, Ruuthsvägen) och gick sedan upp till ATS och tränade. Jag var helt själv på gymmet och personalen kom och skämtade med mig - stämningen på topp överallt idag. Var till och med så uppe i orra så jag tog och anmälde mig till ITRIMs lag till tjejgåingen. Lite väl töntigt kan jag tycka såhär i efterhand, menmen.
Anmälde mig också på någon kundkväll, vet ej vad det är, men det är säkert kul.


Igår ringde Moje till mig. "ja tjena, jag skulle ha haft tag på micke"
Jag som inte är van att mikael kallas micke blev alldeles ställd och visste inte vad han pratade om, så jag råkar säga "vilken micke?"
-"ja, din sambo antar jag, erat hemnummer står ialla fall på er båda. M I K A E L   Å N G N E L L" bokstaverar han sedan åt mig.
"Jaha, han! ...Han e nog hemma, jag e ju på jobbet nu jag."
Moje må ju ha trott att jag var världens dummaste. ( men de gör nog inget, för jag har hört att inte han heller har så många hjärnceller).


Back to work... Fast NS ligger och kollar på FULL FRYS, så det är nog inte värt att gå in och störa han.


Kommentarer
Postat av: Joanna

haha.. Faan va roligt! :) mojje skrattade nog gott.. o som sagt,han är inte så jättebegåvad.. ;)

förresten,tror jag måste inte ta eran soffa.. eller hur manm nu säjer!? men jag tror jag dras me min ett tag till o sen köper en ny som jag vérkligen vill ha.. känns tjorigt o byta nu,o sen snart igen,om du förstår.. :) kraam

2009-03-22 @ 16:14:07
URL: http://joannaolowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0