Shoppingterapi

Idag köpte jag en gått-ner-20-kilos-present till mig själv (vi struntar i att jag bara har gått ner 17=P) En knallrosa NIKE-tröja på team sportia. Det är farligt idag; jag är stressad för att jag inte jobbar naturkunskap som jag borde göra, så då blir jag på shoppinghumör. Har handlat för ca 2000 kr idag =S dock är 400 kr nutrilettsoppor och 1200 kr tröjan på sportia (599/st men jag köpte två för jag kunde inte bestämma färg. Dock har jag lämnat tillbaka den svarta nu).
Dessutom hämtade jag posten nu, och elgiganten har värsta värstingpriset på en kamera som jag och Mikael har gått och velat ha jättelänge. Så jag funderar på att åka in och köpa den... Men vi får se hur ekonomin ser ut nu efter jag betalat räkningarna. 
 
Hej på stunden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0