Sökt högskola

Nu har jag inget för mig på måndagar, tisdagar och onsdagar. Vilket innebär ledigt ledigt ledigt. Jag tycker faktiskt att det är skönt, idag har jag t.ex uträttat en massa ärenden. 1- tränat. 2- sökt skola 3- köpt kuddar till nya soffan och påskdukar. 4-varit på dollar å köpt påskfjädrar. 5-solat. 6- hälsat på Skucku.

Spännande med högskola! jag blir så pepp på att börja plugga när jag surfar runt på studera.nu och på kårens hemsida m.m. Min ansökan ser ialla fall ut som följande;
1. Sjuksköterska, Östersund
2. Sjuksköterska, Dalarna distans
3. Sjuksköterska, Göteborg
4. Sjuksköterska, Sundsvall
5. Djursjuksköterska, Skara

Egentligen är det ju bara Sjuksköterska Östersund jag vill, men det var så roligt att knappa på hemsidan, så jag tog några fler, på reserv liksom. Undrar vad Mikael säger om jag typ bara kommer in på sjuksköterska Göteborg... Om så vore fallet skulle jag ta det ändå, eftersom det är sjuksköterska jag vill läsa, dessutom är Göteborg en väldigt fin stad. Då skulle jag köpa års-åkband på Liseberg!

Imorgon ska jag ringa på city lägenhetshotell i Göteborg och boka rum. Jag är nämligen såå sugen på Liseberg! Jag tar ett rum när det är ledigt, alla som vill och kan, får gärna följa...


Bergsbanan, Balder och kanonen; snart kommer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0