Mest Itrim

Då var första helgen i stugan avverkad. Jag hade faktiskt gått och gruvat mig för den, eftersom (som någon i min bantningsgrupp sa; "att bo i en husvagn i fjälls är som att bo i en mat- och vinkub") jag bantar. Så att åka till fjälls med vännerna där dagarna alltid ser likadana ut ; fika på fjället, dricka på after skin och mat på restaurangen, var faktiskt inte så lockande. Men det gick faktiskt över förväntan. Jag hade faktiskt riktigt trevligt.
Att kompisarna började tjata på att vi skulle vända om redan efter 20 minuter ut på fjället tyckte jag var lite dålig stil. "Vi måste åka tillbaka så vi får bra platser på after skin" klockan 11 på förmiddagen. Gillar vi inte.

Idag tog jag faktiskt med mig Lina på ITRIM så hon fick testa på att träna där. Jag tror hon tyckte det var bra. Jag vägde mig idag också. Det går som planerat. Jag tappar fortfarande två kilo i veckan och är inne på 6:e veckan. Tappat 12 kg hittills. Jag märker inte så mycket av det på mig själv, men jag skulle vilja lyfta upp något som vägde 12 kg så jag får känna hur mycket det är.

Jag har fortfarande inte fått något finväder (som jag beställde för typ en månad sedan). Jag vill så gärna gå ut och gå med Frida och Alva, men det blir ju inte så roligt om det inte är finväder. 
Jag vill gå på storsjöbadet också. Har ju inte varit där sedan dom gjorde om. Någon som kan förbarma sig över mig och ta med mig dit? Och jag vill gå ner till badhusparken och hyra ett par långfärdsskridskor också. Prova på en tur liksom. Men då kommer vi tillbaka till det vanliga; vart är solen??
Jag vill åka slalom också. Men åter igen; Vart är den gula lysande saken som dom säger ska finnas där, bakom molnen.

Jag ville skriva något roligt idag, men jag kommer inte på något annat än att den tjockaste gubben som går i samma grupp som mig på itrim tränade samtidigt som mig idag. Han hade ett par försmå cykelbyxor på sig. Dom spände som åt rejält. Så när han skulle använda en maskin där man böjer knäna for dom ner över rumpan. Han hade inga kalsonger på sig. Mindre roligt var att jag hade maskinen bredvid, så jag stog ganska nära.

Jennie Forss kan väl ta och höra av sig någon dag framöver??

Kommentarer
Postat av: Joanna

Tackar..det värmer! Någon mer slalomåkning kommer det nog dessvärre aldrig o bli för mej.. Mina knän håller helt enkelt inte! Vilket faktiskt är riktigt trist,då jag tycker det är ruskigt roligt! :( O givetvis en upplevelse! Hädanefter ska jag hålla mej till längdskidor o skoteråkning! O därmed basta! :) Vi kanske kan ta en längdskidstur framöver? om jag blir bättre innan snön är borta! :) Om inte annat kanske vi kan gå o simma nånting o relax på badet! Bara knäna bli bättre.. Dessa jäävla knän.. haha! :) Kom gärna förbi nåt om ni har tid.. jag ligger ju där jag ligger.. ;) Krams

2009-03-11 @ 08:11:13
URL: http://joannaolowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0