Citatbok


(Min bok e snyggare än den på bilden, men jag orkar inte ta kort på den. typ samma stuk)

Min anteckningsbok som jag köpte igår har fått en ypperlig uppgift. Jag satt och funderade igår och kom fram till "Nej, detta ska inte bli en sån där meningslös bok som bara ligger och skräpar. Den ska bli min citatbok!"
Min första tanke var; "ring jennie, hon säger alltid något konstigt" Och mycket riktigt... "det var finväder ända tills solen kom fram"
Än så länge har jag fått till 4 st citat. 2 av Jennie och två från min Itrimgrupp. Bäst hittills är;
"Magen sa ingenting.. på FLERA dagar. Inte ens en liten polly" - Johannes om när han smällde i sig en stora mosmenyn på sibylla i Brunflo.
Jag kommer liksom samla allt roligt i denna bok. Så om jag inte är på så bra humör någon dag kan jag ta fram och läsa ur min bok. Det tråkiga är ju att det bara kommer vara jag som förstår det roliga i det hela.

Boken som är ett måste i handbagaget till Götet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0