Gått från Fetma till Undervikt på 3 månader

Idag skulle jag köpa en klänning på Rut.mfl. Den var jättefin. Med en sån här liten söt vit över-mini-tröja-som-bara-räcker-till-nedanför-brösten. Det som är så roligt är att jag gatt köpa en SMALL eftersom medium var för stor. Kul liv. Jag har väl aldrig varit small.
På min remsa som jag får ut av vågen kan man läsa av så mycket. t.ex att man som tjej ska ha en fettprocent på 25. Därifrån räknar han ut hur många kilo fett jag ska ha på kroppen. Det har ju hela tiden stått längst ner på mitt kvitto; FAT TO LOOSE. Men nu dom senaste gångerna har det stått FAT TO GAIN. Det, mina vänner, är roligt.



Sofie - Ska man prova sätta foten utanför dörren idag, eller blåser man bort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0