Gul Bil!



Jag har åter igen blivit smittad av "Gul Bil"-syndromet. Det var ju typ hundra år sedan man höll på att slå för gula bilar, men tydligen så hänger det kvar än i Svenstavik. Det var i helgen då vi var till Göteborg det hände. Jessika och Emil slog varandra hela dagarna -det behövde nödvändigtvis inte vara någon gul bil i närheten, för dom slåss jämt ändå.
Till saken; Igår när jag skulle åka hem från jobbet kom jag och åkte på Vallaleden, ensam i min bil satt jag och filosoferade. Jag möter en gul ful bil, och innan jag riktigt hinner tänka skriker jag "GUL BIL!" och slår mig själv på låret. Är jag dum i huvudet eller?? Jag var ju tvungen att skratta åt mig själv.


Kommentarer
Postat av: emilie

jag leker fortfarande den leken också. den e väldigt inne här i umeå, eller nja, de vet ja inte egentligen om de e sant för de e mina Skellefte kontakter som leker den.. så de e väldigt inne i Skellefteå då, kan man väl säga... GUUUL BIIL!

2009-05-14 @ 15:22:14
Postat av: jessika

hhaha. jag slår också mig själv när jag ser en gul bil! dock bara lite diskret så ingen ser.

2009-05-14 @ 23:14:32
Postat av: Marina

Jag har också börjat med den igen. Varför??

2009-05-17 @ 19:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0