Loppis

Mitt intresse för Tradera bara växer. Men jag har nu börjat utvidga mina vyer endel. Nu är det inte bara tradera, nu är det allt köp/sälj som gäller. 
I helgen tog jag nämligen med mina muppar på loppis. Det är ju bättre att vi åker och tittar på något roligt än att bara sitta i lägenheten. Det visade sig dock att mina muppar inte var så vidare värst intresserade av gamla prylar, så de gick ut och satte sig på en varsin stol och väntade. Det såg faktiskt ganska roligt ut.
Jag gjorde däremot endel fynd


Gammeldags Kakfat 20:-
Rosa sjal 5:-
Vanlig Sjal (modern nu) 5:-
2st
Explorerglas 20:-
Drinkpinne/Drinkapa 10:-
Pepparkaksform som en ahlgrens bil (ej på bild) 1:-

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0