SATC

Efter en vecka utan internet gav jag som upp. Efter att ha spenderat hela eftermiddagen på biblioteket(!) kom jag hem för att äta och sedan hoppa direkt i säng. Ingen TV, ingen promenad, ingenting.  Jag följde bara min nyaste rutin; Sex And The City på laptopen hela nätterna långa. Men nu då jag sett klart tredje säsongen fick jag en snilleblixt. Så jag hackade mig in på grannarnas trådlösa nätvärk, och Voilà, i´m in. Varför har jag inte tänkt på detta tidigare?

Nåväl, efter hela två veckor med mina nya vitaminpiller har jag fått lite nya intressen. Pillerna heter "Multipower" och ska innehålla allt bra man kan tänka sig. Och jag känner att de verkligen innehåller en massa bra saker!
1; Mikael tycker om dem eftersom de ger mig ökad sexlust.
2; man blir pigg av dem. Jag hade feber förra veckan, jag kände mig allmänt slö i huvudet men pigg i kroppen. Det gör mig lite förvirrad faktiskt för någonstans långt där inne vet jag att jag fortfarande är sjuk, men eftersom pillerna gör mig pigg känner jag inte av det lika mycket. Det kan vara en anledning till att jag fortfarande tränar; jag vill tro att jag är frisk. vilket i sin tur gör att jag förblir sjuk. Vad jag vill komma fram till är att jag är sjuk fortfarande men märker inte av det.

Åter till mina nya intressen. Jag tänker inte avslöja något annat än att min nya förebild här i livet är Samantha från SATC.

Appro på brödrostar så var jag på barnens hus idag. Jag VILL ha en bilbana i julklapp. Ni vet den reklamen när lillkillen leker med sin bilbana och sätter upp kuddar runt vitrinskåpet för att inte krascha? En sån vill jag ha!


Kommentarer
Postat av: syster

för mycket information nu soffan! haha

2009-11-20 @ 14:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0