Varulvshelg

Då har denna helg passerat. Jag måste säga att det var en av de bästa helgerna på länge!
Torsdag natt var det dags för premiären som vi så länge väntat på. New Moon
Efter filmen frågade folk hur jag tyckte att den var och jag kunde verkligen inte säga det. Hur var filmen? Jag försökte tänka tillbaka, vad hade hänt i filmen? Jag minns inte. Det enda jag tänkte på var alla nakna överkroppar.
När jag såg den andra gången, kvällen efter, var filmen mycket bättre. Då hade jag vant mig vid tanken så att säga. Så då kunde jag fokusera på andra delar av filmen. Och ja, väldigt bra. Jag tror man måste se den två gånger för att uppskatta den. Och jag säger bara; Jacob Black. mums.
Det var mest tjejer på bion, och det märktes. Då Bella har slagit huvudet och Jacob kommer och sliter av sig tröjan för att använda den till att torka blodet - HELA biosalongen började fnittra. Dock inte Helena- hon höll på att dricka cola just då och satte i halsen istället.  Lika så när Edward friade i sista repliken  gick det ett "åååååhh" genom hela publiken. Så roligt.



 




  


Kommentarer
Postat av: pantzar

hahahahahahahahaha skön jag med colan i alla fall :) :) jag håller med dej filmen var bättre andra gången och då var jag förberedd på att han skulle dra av sig tröjan så då passade jag på att NJUTA till fyllo :) wow wow helena <3 jacob !!

2009-11-24 @ 00:06:59
URL: http://helenapantzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0