Träningsdagbok




Nu har jag gjort något mycket roligt. Eller spännande kanske det är. Eller det gör ialla fall att man blir peppad.
Jag har gjort ett konto på polarpersonaltrainer.com
Där får man en egen dagbok där man fyller i en massa roliga saker. Typ hur länge träningspasset var. Vilken högsta puls man kom upp i. Och hur många kalorier man brände. Sedan samlas all info ihop så kan man göra en utmaning. Jag t.ex. gjorde att jag skulle komma upp i 10 mil. Och det bästa av allt är att man kan bjuda in kompisar som också kan vara med och tävla! så nu ber jag er (jag tänker ut er som möjligtvis skulle kunna anta utmaningen av er som läser bloggen)
-Kristina
-Jessika
-Mirjam och Jennifer
-Linda Klaesson (du får bortse att du hoppar på kryckor)
-Linnea Paulsson (jag vet att du e lite träningsvillig långt därinne!)

Men det kanske finns ett litet problem här. Jag upptäckte att för att vara med och utmana så kanske man måste ha en pulsklocka, och inte vilken pulsklocka som helst, utan en pulsklocka från polar, och en dyr pulsklocka från polar, som skickar över data från klockan till internet. Jag måste nog spåna vidare. Man kan hur som helst fixa ett konto ialla fall. Och för att skriva i egna träningsdagboken så behövs det ingen pulsklocka över huvud taget.

Men på tal om pulsklockor så beställde ju jag en för länge sedan. För två veckor sedan, för att vara exakt. Och den har inte kommit än. Det värsta är att jag betalade den via internetbank på en gång, så jag är rädd att jag har blivit lurad. Ska aldrig handla på tretti.se igen.

Nu tar jag bussen in till stan, lånar en ny bok på bibblan (tog tag i mitt liv, skaffade lånekort, började plugga igen, men det är en annan historia), går upp på ITRIM och tränar, sen åker jag med Mikael hem då han slutat jobbet.

Tack för mig


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vågar du inte utmana mig eller? ;)

2009-10-13 @ 21:36:51
Postat av: YenieL

låter intressant jue :P

2009-10-14 @ 01:11:44
Postat av: Sofie

tänkte inte på jennie som en sportnörd.

Vera var faktiskt de först jag sökte på ;)

2009-10-14 @ 23:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0