Runt midnatt på fredagen

Det är alldeles mörkt i rummet, bara kylskåpets surrande hörs. Plötsligt börjar jag asgarva. Helena hänger på, utan att veta vad hon skrattar åt. Där står vi, inne hos Nisse, då klockan är strax efter midnatt en fredag. Vad gör jag där? Mitt pass slutade för över tre timmar sedan. Jo, vi hade bunkrat upp med tacogratäng, ostkrokar, godis och cocacola så jag blev kvar på jobbet och kikade på idol. Och efter idol var det Tokyo Drift. Men efter det var det faktiskt dags att åka hem, jag hade ju trots allt börjat jobba redan kl 8 på morgonen.


Ikväll ska jag och älskling titta på en ny film. En 3D-film. Det följde med 4 st fula glasögon som man ska ha på sig. Hoppas ingen kommer och hälsar på, det måste ju se jättekonstigt ut.




Kommentarer
Postat av: pantzar

hahaha lätt en av de roligaste kvällarna på jobbet någonsin :) me like <3 tack det gör vi om snart fast kanske inte på jobbet!



har ett klipp jag måste visa dej ang rabih där han säger att han ska ligga... finns på idol sidan, LOL

2009-10-17 @ 18:06:44
URL: http://helenapantzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0