fem av fem toasters!

Fem i åtta i morse satte vi oss i bilen och swishade(?) ner till färjan. Vi hann precis i tid. Så var vi på väg upp mot fjällvärlden.
Det blev en lyckad dag med många skratt och knasiga funderingar. Det brukar bli så när man är med Helena.
Vi gick upp i drommen och kikade läget, hejade på några renar och åt lite blåbär.
Och dagen blev bara bättre då jag fick ett sms om att mitt paket från SHINE hade kommit. Hurra! Äntligen kommer min fotkräm som är gjort av så naturliga örter och nyttiga saker, så det bara är att äta den. Det är bra mot halsont - liksom smörjer så det blir lent... Synd bara att jag glömde paketet hemma hos Helena sen. Synd också att hon åker utomlands och därefter ska vara nere hos sin syster på södra Sverige, så jag kommer inte få tillbaka grejerna förrän om typ aplänge.

Några härliga pics från dagens äventyr;

     







Stötte även på dessa grabbar när vi kom ner till byn igen;

         



Kvällen avslutades med Tacos och Idol.
Jag skulle även visa Helena hur dålig min blixt på telefonen var - den typ knäpper jättehögt och exploderar varje gång man tar kort. Denna gång la telefonen av helt, så jag är nu mer telefonlös. Jag får önska mig en ny i födelsedagspresent helt enkelt.

/Sofie -Stan m. Jennie, Kaffe med Kåpe imorn.

Kommentarer
Postat av: pantzar

TACK för en grym dag vännen :D den va kanske hur rolig som helst, så det gör vi om snart.. kramar !

2009-09-26 @ 11:14:55
URL: http://helenapantzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0