News Feed

Underbar dag till sjöss idag. Jag, Kristina och en kanot på Näkten. Helt fantastiskt! Tyvärr har min telefon gått sönder och jag glömde kameran hemma, så det blidde inga kort.






Igår kom den dagen vi alla väntat på, den dagen jag skulle lära mig äta kräftor. Och ja, det var ganska gott om man åt dom på en rostad macka med mycket majonäs på.
Orkar inte skriva något, så jag lägger upp lite kort.
En bild säger mer....

      


Jovisst, dessa bilder avslöjar inte bara att Mattias däckade på köksgolvet, utan också det nya kärleksparet Linda Klaesson / Daniel Berglund




/Sofie - har ytterligare två dagar ledigt, vad gör man när man är ledig så mycket?


P.S. Har kollat på trailern för New Moon 11 gånger nu. Jag håller på att längta ihjäl mig. Och längtar ännu mer tills
Eclipse kommer Juni 2010.

Kommentarer
Postat av: Lynn

sofie, den där sista bilden vill jag ha, skicka till mig bums!!!!!

2009-09-26 @ 16:23:26
Postat av: Linnea

du hade ingen majonnäsbild? :)

2009-09-30 @ 19:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0