tänkte bara titta in och säga hej.

satt och funderade på om Sofie möjligtvis hade samma kod som förut, och jo, det hade hon!

Idol har ju dragit igång igen för sjätte(?) gången, jag sitter bänkad framför TV:n varje kväll. Lika taggad varje gång. Jag har verkligen gått in för det här i år. Jag känner mig lite som den fjärde jurymedlemmen. Det återstår dock att se ifall jag orkar fortsätta kolla sen när allvaret drar igång och de värdelösa inte längre får vara med.

Iaf såg jag att Sofie gillar Jon Sindenius, han den rosa figuren med brillorna och lite hår. Visst var han bra men njae, det krävs lite mer för att få mig på fall. Två stycken har lyckats, en tjej och en kille.
Tjejen har bra röst, hon spelar gitarr och kan tydligen det här med att skriva låtar. Men det var inte det jag fastnade för, herregud tjejen har ju olika skor på sig! En röd och en svart. Shit! Det är ballt!
Hon är häftigast just nu.

Killen då, självklart Jihdes "lillebror". Haha, han glider in där med en t-shirt som bara skriker "YEAH" och ser exakt ut som Jihde. Ha, han gjorde min dag.





Roligast av allt är att mitt i mitt skrivande ringer självaste Sofie. Jag svarar och i samma ögonblick fattar jag anledningen till varför hon ringer. Hon har såklart gått in på bloggen sin och ser att någon håller på att skriva ett nytt inlägg. Jag blev tagen på bar gärning kan man säga.


Kommentarer
Postat av: Söfie

haha på bar gärning! ;)

jag reagerade åxå på den brudens skor -men tänkte snarare; de e bara förmycket! nog för att man ska sticka ut, men inte på ett så töntigt sätt.

2009-09-15 @ 23:23:48
URL: http://linasofiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0