Mora

Tidigt i morse satte jag mig på 45;an neröver. En ITRIM-shake och två tuggummin senare stog min kära syster och tog emot mig i Mora.
Hon visade mig runt stan; en alldeles lagom stad med tre skoaffärer, en intersport, en liten cubus, en lindex, en h&m och ett systembolag. Jag hittade två kjolar, två linnen och ett par stövlar. Det är ju ändå mer än vad man brukar hitta i Östersund. 
Efter en fika på Kaffestugan var det dags att cykla hem till Tomtebo. Japps, Jessika och Malin bor i en lägenhet i ett område på vägen mot tomteland; alltså passande att området heter Tomtebo. Kan inte påstå att dalmasarna är särskilt påhittiga...
Nåväl, jag tycker synd om tjejerna. Vinner jag mycket pengar någon gång så ska jag göra en insats här; de har nämligen inrett med mina saker från min lägenhet; Min hemmagjorda vägghylla, min hallmatta, mitt köksbord, min micro, min fula tv-soffa, min tv-hylla och min tvättkorg. Jag är säker på att om jag tittar noga i badrumet så kommer jag hitta mina gamla handdukar också.

Nu är flickorna på träning och jag har precis kommit hem från en skön cykeltur runt Mora. Det är fint väder, fin utsikt och alldeles, alldeles underbart! 
Ikväll har dom lovat mig Twilight =)





"Sofie, varför är du alltid så efter? Jag var kär i Edward för ett halvår sedan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0