Den första turen med Logan

Varför inte ge sig ut på en långtur med cykeln? Det var ju toppenkul tyckte jag. Tänkte inte på att jag inte hade cyklat på mer än ett halvår.
Nu sitter jag här på kvällskvisten och har jätteont i rumpan.
Jag vill inte ens tänka på träningsverken imorgon...



Cyklade in till stan för att hälsa på papsen på sjukan



Jag citerar; "Ja, efter det här blir jag nog sjukskriven ett tag... i alla fall den här veckan ut"
Jag köpte en biltidning med ett repotage om en Impala, så han blev nöjd.


Fortsatte min resa till Mikaels morbror Tårdan som fick fixa mitt armband och som vanligt kommer man in på fiskeprat, och guldsmed som han är, så fick jag en pirk av 18 K guld.
Vågar man prova den?




Slutsats; Fannbyrakan är inte lika jobbig på cykel som när man går.


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag ska åxå ta o cykla till orrviken ngn dag:P du har föresten ett örhänge o ett halsband här :) kram

2010-04-13 @ 18:13:42
URL: http://marrriia.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0