Agneta Sjödin förstör min självkänsla

Fan vilken snygg kropp! (appro på Fångarna på fortet) Är det någon man vill se ut som, gammal som ung, så är det ju den snyggingen! "AJ DAY" som vi brukar säga hemma i Skucku.



Nu är vi väl hemkomna från vår härliga tvådagars på Birsta. -Mycket givande resa! Jag köpte både en massa härliga höstkläder (dock fanns inte den nyinkomna(?) pippikoftan på RUT m.fl i min strl, så lite ledsen i ögat är jag allt) och en massa bra saker (som jag lika gärna hade klarat mig utan). Jag är extra nöjd med min "tanthörna" (kika korten). I denna myshörna bestående av ett stycke fåtölj a la JennyLund, i st golvlampa och ett stycke MYCKET fejk-fårskinn ska jag krypa ner och mysa tillsammans med en filt och kanske lite tantsnusk; någon harlequin roman. Min tanke är också att fixa upp lite björntråd på den panelade väggen med lite mysiga svartvita pics i klädnypor. Jag har också planer för väggen bakom lampan, men det är inget jag avslöjar förrän det är fullföljt, annars vet jag att jag har en blåvägrande pojkvän i hasarna för evigt.

För övrigt har jag nog aldrig handlat såhär mycket på Ikea förut....


                                






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0