Kanske en race-cykel?

Trött

Jag brukar normalt älska den stunden jag har för mig själv på cykeln till och från jobbet men idag var dessa 45 min bland de värsta i mitt liv. Jag har tre växlar, men idag funkade bara ettan och tvåans. Inte kul, jag vill ju trampa järnet ju! Körde ändå på trean och då funkade den ibland, ca ett halvt tramptag och sedan växlade den ur, så då fick man cykla ett tag utan att trampan tog ett skit. Jag blev ganska tröten. När jag kom till Fillsta var jag så less så jag ville bryta ihop och grina en skvätt... men jag bet ihop. När jag kommer över på frösösidan fungerar cykeln naturligtvis som vanligt igen. Kul Liv.

Tillbringar natten på jobbet och ska sedan försöka trampa mig hemmåt.
Jag frågar mig själv; är det dags att skrota fastras gamla cykel? -Nej det går jag inte med på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0