Kärlekssemester?

Bingo på Vitgårn - jag och Kristina var där, men vann ingenting.
Jag tyckte att det skulle ha suttit fint med 16.000;- då jag och Mikael åker på en TVÅDAGARS SHOPPINGRESA till Birsta imorgon. Det är verkligen inte alla brudar som får med sina karlar på sånt, men jag har lyckats!
Knepet; Tjejen; "Du, jag tycker att vi har ganska tråkigt, vi gör ju ingenting tillsammans längre"
Killen; "Ja men vi hittar på något då, vad ska vi göra?"
Tjejen; "Vi kan åka en tur och bo på hotell, kanske till typ Sundsvall eftersom vi skulle behöva en ny soffa som du kan fläska ner dig i"
Killen för vid denna tidpunkt en inre kamp innom sig själv - ska han stenvägra en tur till Ikea eller ska han välja att följa med eftersom en ny soffa skulle vara så jävla skönt?
Han väljer ju naturligtvis en ny soffa eftersom det bästa som finns är att som sagt, att fläska sig.


Så åket är framkört och vagnen påkopplad. kl 7.30 bär det iväg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0