Mot högre utbildning!

Sådär, då har jag fixat det sista inför skolstarten imorn; studiebidrag sökt, inlogg till studentportal fixad och inlogg till bibblan fixad. Jag känner mig på hugget för fan! Ska bara betala kåravgiften så kan jag ro iland sen.
Jag har inte blivit nervös än heller... Jag känner mig lugn, nästan för lugn.
Jag hade velat haft Leffes tel.nr, Jessikas killes kompis från Mora som var med ut på stråket, så skulle jag ha frågat han om han är nervös, han är faktiskt den enda jag vet som också ska börja imorn.
Det känns tryggt också att ha ganska många kompisar som redan pluggar, de har alla lovat att det bara är att ringa om jag om någon anledning skulle virra bort mig eller få en blackout eller om något annat oönskat skulle hända imorn. Och tro mig, är det någon något sådant skulle hända, så är det mig.

Jag undrar om jag inte är lite nervös ändå... Det kanske är därför jag har haft ont i magen hela dagen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0