Poliser och heta nätter

Vad hände? Åkte Sofie fast när polisen kom kanske ni undrar?
-Nej nej, jag är fortfarande på fri fot.

Kände bara att jag inte har haft något att dela med mig av (vilket jag aldrig haft iofs).
Men nu kommer jag med en glad nyhet! Temperaturen har börjat sjunka och vi börjar förbereda oss för en härlig höst. Nu ikväll fick jag t.ex. gosa in mig i min älsklingsjacka för första gången denna säsong;

                                        


Annars då? - Har känt mig lite hängig och nere ett tag så jag tänkte börja med ArticRoot - alltså rosenrot som ska vara uppiggande vid nedsatt prestation och trötthet. Om dom har varit så uppiggande vet jag inte, och dom har inte fallit till Mikaels fördel direkt; det enda som har hänt är att jag drömmer sexdrömmar om min granne.


Idag var jag även in på en smärre operation; P-staven skulle ut. Och som jag gruvade mig! Men det visade sig gå mycket bra så nu har jag inte längre ett implantat. Jag känner mig fri på något sätt. Men det blir väldigt knepigt att inte få duscha armen på två dagar -jag som svettas så mycket, men jag ska vara försiktig - annars kunde jag få ett blått streck i huden där staven suttit.


Det var väl allt som jag har tänkt på under dagen.
Nu drar jag mig tillbaka till drömmarnas värld - till magrutor och tatuerade överkroppar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0