citeraren

Motivation är insikten av det man gör just nu och betydelsen det kommer att ha för framtiden
Den sakas.


Jag tror rapportskrivning på universitetsnivå inte riktigt är min grej...
Jag citerar Pantzar; "jag tänkte; fy fan"

Jag citerar vidare, denna gång min föreläsare i kvalitativa forskningsprocesser(!);
"jag vet att hela vetenskapen är ett väldigt luddigt ämne, men ta ett djupt andetag och försök hitta fram genom luddet"



Då vi ändå är inne på citat, jag älskar citat, jag har en hel app på min telefon där jag skriver upp roliga saker jag hör sägas runt omkring mig, vill jag skriva upp ett till, men tyvärr har jag glömt vem som sa det;
"Antingen gjorde han illa sig, eller så hade dom sex" (haha, detta citat har ju ingenting med den röda tråden i detta inlägg att göra men det är bara så kul!)



Avslutar med ett citat av min kära vän Jennie Forss; "det finns ingen riktig kärlek"

Tack för mig

Kommentarer
Postat av: Jennie

"Antingen gjorde han illa sig, eller så hade dom sex"

HAHA det är mitt :)

2010-12-21 @ 20:42:43
URL: http://jeq

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0