Hur blir det nya året?

Min blonda raring ringde och räddade min kväll. Jag var helt inställd på att jobba till 21 ikväll och därefter gå raka vägen upp till lägenheten för att sova och vakna utvilad för att åter börja jobba kl 8 imorn bitti. Men som sagt så ringde Helena som också skulle tillbringa kvällen i sin ensamhet men så blir nu inte fallet; vi ska vara ensamma tillsammans - och skåla på cola! Ganska smidigt att jag lånat lägenheten av Emelie som bor på övervåningen på mitt jobb. Alltså bara att gå upp en trappa och in liksom. Och anledningen till att jag lånat lägenhet kanske är dags att klargöra; jag är en herrelös hund. Enastående ensamstående. Huslös. Bostadslös. Pojkvänslös. Lös och ledig? -------------------------- Jag tycker inte mina inlägg från mobilen blir så fina, men jag får ju hur som helst sagt det jag vill ha sagt. -------------------------- Gott nytt år förresten =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0