Jag vill bara skrika könsord!

Vilket underbar dag det här verkar bli! Jag känner mig verkligen fylld till bredden med glädje och kärlek... Upprymd så att äga.
Jag gatt sitta uppe i natt och skriva en artikelgranskning.
Hade bestämt med smulan i stan att dricka god-morgon-te kl 8 idag.
Men då det blev lite sent inatt vaknade jag inte förrän halv 8. Och ska fröken sofie då duscha och göra sig i ordning vet vi redan innan att te kl 8 i stan är lite av en omöjlighet. Jag stressade ut till kvart över 8 ialla fall och slängde mig i bilen. Vrider om nyckeln...
Vad händer? -Ingenting! Bilhelvetet ville tydligen inte starta i 27 miungrader.
Jaha, upp med motorhuven för att sätta i lite kablar.
Gick motorhuven att öppna? -Vad tror du?!


Livet är underbart. Verkligen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0