Summering

Säsongsfinal i världens bästa tv-program Biggest Loser ikväll; Jag sitter och bölar som en kärring i soffan.



Första gången denna termin som jag fått hemläxa idag också. Jag måste titta på en 45 min lång film om hur man grankar en vetenskaplig artikel. Låter det kul eller? -Nej.



Idag på lunchen gick jag ner på stan för att börja ta tag i julklappshandlingen och vad händer? -Jag köper bara julklapp till mig själv, en tröja. Och den är dyr. 



Satt för övrigt och halvsov på bussen hem från skolan ikväll. Plötsligt tvärnitar chauffören och ett högt SMACK hörs. Jag hörde seriöst hur ben knäcktes i den krabaten som träffade fronten på bussen.
Det var ytterligare ett rådjur som eliminerades på sträckan fannbyn - genvalla. Denna gång var det ju ialla fall inte jag som körde.



//S(.)(.)fie 
(önskade mig nya bröst i julklapp, men jag tror inte jag komer få det)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0