tentaplugg

Uppenbarligen ska jag sluta plugga. Inför den här sista tentan före jul var jag så himla less så jag struntade blankt i att plugga. På de tidigare kurserna har man försökt vara seriös och fört anteckningar under föreläsningarna och övat på gamla tentor som man skrivit ut från nätet. Jag tycker själv att jag varit himla seriös.
Men som sagt denna gång var jag så less, så jag satt bara på föreläsningarna och lyssnade på vad han sa, jag kände ingen stress och ingen press. Jag skrev ingenting, jag gick hem tidigare och jag ansträngde mig inte ett jota. Och vilken tenta har gått bäst? -Denhär naturligtvis. Jag tror att jag aldrig ska plugga igen. Det verkar vara ett vinnande koncept.


Firar detta med fröken grön och frökenfräken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0