Åke Tråk

Om man i snitt tränar 15.09 timmar/vecka har man för lite att göra.
 
                                                                                
En typisk dag i Sofies värld                                                                         

Vakna
Kissa, tvätta sig, borsta tänder
Drick ett glas vatten
Yoga framför tv.n 30 min
Drick ett glas vatten
Frukost+vatten
Kissa
Pilates framför tv.n 30-60 min
Drick ett glas vatten
Biggest Loser kl 11 (även om jag såg det på kvällen innan brukar jag kolla reprisen)
Drick ett glas vatten
Kissa
Promenad/Jogging 60 min
Drick ett glas vatten
Lunch+ vatten
Kissa
Itrim 30 min eller Simma 60 min
Mellis
Typ fördriva tiden
Middag + vatten
Kissa
TV - Biggest Loser kl 19
Dríck vatten
Kissa
Data fram på småtimmarna (ett måste är ett parti UNO på king.com, annars får jag ingen ro i kroppen)
Kissa
Sova

GE MIG ETT LIV FÖR FAN



Ska iväg på intro på nytt jobb idag. Mycket spännande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0