Tror jag har hittat lite inspiration igen

Nu ligger jag här, utslagen i sängen, med 38.5 i feber, med en kattjävel som pissar på mig.
Det var då jag kände; det är dags för en uppdatering.

"Så får de blii" hade jag och Mikael sagt i kör om han hade varit hemma. Som det lilla negerbarnet och snorkusebarnet säger i Busungarna.

Ja, Diesel har pissat ner på mig igen. Vaknade på måndag morgon av att jag var blöt och kall, AV KATTPISS. Fy fan. Jag trodde åtminstone att man skulle vakna av det, som man gjorde när man var liten och kissade i sängen, när man drömde att det blev varmt och man vaknar av att man kissar. Men icke. Pisset hade hunnit riktigt sjunka in i sängkläderna. Toppen! Vi som köpte ny bäddmadrss i helgen, kunde inte ha kommit lägligare.
Klockan var 5 och jag skulle börja jobba, stor mening att gå och lägga sig liksom. Så jag tog fram en dvd med Yoga-övningar, jag kände nämligen att jag var tvungen att lugna ner mitt inre efter ett sånt traumatiskt uppvaknande.


Åter till Nutid
Jag har blivit besatt av Biggest Loser. Kanske det bästa programmet på länge.
Jag tycker amerikanarna är så fruktansvärt fjompig när dom kutar runt och säger att dom älskar alla och grinar hela tiden. Men idag blev deltagarna överraskade av sina mammor eller andra familjemedlemmar, och då var det en mamma som var jättegammal. Hon såg ut som en momma, och jag blev så chockad, hon kom så plötsligt från ingenstans och jag visste inte vad jag skulle göra, så jag började storgrina jag också. Jag satt hemma på vardagsrumsgolvet och bölade i säkert 7 minuter.
Jag tror det beror på mitt trauma i måndags morse, det är säkert därför jag är förkyld nu också, låg ju nerfrusen i kattpiss, kanske länge, vad vet jag.



Det var allt jag hade att bjuda på denna gång, jag är strax tillbaka med mer lokalnyheter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0