Anders Södergren i mitt hjärta

Klen uppdatering nu. Jag måste få skylla på den där idtrottscupen som pågår på andra sidan atlanten någonstans. Så grymt kul att det bara rullar in svenska medaljer. Idag är min favorit Anders Södergren. Om jag inte minns helt fel så träffade jag han på en fest i somras. Det måste ha varit vårat peptalk som vi hade då, som avgjorde idag, jag är nästan helt säker på det!
Annars skulle jag försöka mig på Marcus Hellner om jag inte hade haft en Mikael ivägen just nu.
I nästa OS hoppas jag att få se min egna lilla guldprincessa Emma Wikén åka. Det är verkligen ingen omöjlighet!

Annars då? -på västfronten intet nytt

Jo, på jobbet idag började de fråga om jobb i sommar och jag sa att jag inte hade något särskillt för mig, så jag kunde jobba hur mycket som helst. Men sen kom jag på att jag måste börja ta ansvar eftersom det är beräknat tillökning i familjen ångnell/eriksson till augusti. Det ser vi fram emot!


Kommentarer
Postat av: Joanna

blir de en liten voffas?:)

2010-02-26 @ 14:56:55
URL: http://joannaolowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0