Bussfärden mot Mora

Åkte bussen ner till Mora idag. Så fort jag lutade bak huvudet mot nackstödet för att sova känndes det som mitt huvud liksom gled iväg av illamående. Och ibland fick jag panikattacker då det blev så varmt att jag fick klistra mig mot rutan för att kyla ner mig. Men en rolig sak var ialla fall att när man satt på toaletten kunde man se ut genom fönstret. I vanliga fall har dom ju en plastfilm på rutan för att man inte ska kunna se någonting, men nu var det någon rolig prick som hade rivit bort en bit precis för huvudet. Det var ju hur härligt som helst att sitta där och kissa samtidigt som man fick njuta av naturen som ven förbi.

Stannade även till i Sveg och gick en promenad ocg köpte päron och apelsinjuice, det var det bästa.

Kommentarer
Postat av: Joanna

tycker det börjar bli dax för en liten uppdatering nu.. ;) Hoppas allt är bra med er.. Kram

2010-02-01 @ 10:33:00
URL: http://joannaolowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0