Julaftonmorgonsbravader

Funderar på att gå och dra ut tampongen...

Varför har tampongerna i USA ett så stort fodral? Jag har sett det på SATC. Tänk er en penna som ligger i ett pappersfodral...
Man lär sig mycket av det programet, t.ex. att typ alla killar i New York är omskurna, varför är det så? Killarna ser ju inte ut att vara typ muslimer?


JAVISST JA!
Jag har inte berättat vad som hände på julafton va?
Tänk att julen blev så lyckad ändå...
På morgonen vaknar jag av ett porlande ljud. "Åh vad mysigt" är min första tanke. Men efter en halv sekund har jag hunnit tänka lite längre och undrar varifrån ljudet kommer, det låter ganska bekant på något sätt. Jag lyfter upp huvudet från kudden för att kunna titta ut över mina bröst. Då möts jag av två stora ögon som har det där hemska här-får-du-din-jävel-uttrycket. Då förstår jag vad det är som porlar så fint; kattjäveln sitter och pissar på mig! Jag slänger av mig täcket med ett ryck så det skvätter säkert kattpiss på både väggar och golv, tar tag i katten och hivar ut han genom ytterdörren, han landar rakt på sopa-av-fötterna-stället och jag hoppas att det gjorde ont! Jag hör en liten grymtning från Mikael som sedan vänder ryggen till och drar täcket över huvudet.
Där står jag alltså och moppar golvet halv åtta på julaftonsmorgonen.



Det var allt för denna gång. På återseende!


Kommentarer
Postat av: Sandra G

Ha ha! Oj va jag känner igen mig! Drömde en morgon att jag var å solade, å plötsligt så blev det jätte varmt över knäna. Sen vaknar jag och ser att monica sitter å hukar sig över täcket.. Tack! Inte konstigt att de blev varmt.

2010-01-05 @ 19:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0