38 grader och ont i halsen



Såhär ser man alltså ut efter en tennismatch. I alla fall om man är världens klantigaste och halkar på en jacka. Men vi låtsas att jag offrade mig för poängen.
Skrubbade också upp höger armbåge. Så fort jag rör mig spänner det över såren och det gör så förbannat ont!
Jag tycker själv att det är ganska charmigt med uppskrapade knän; jag känner mig som en somrig flicksnärta igen. Men jag kommer inte ihåg att det gjorde så här ont då jag var liten...



Imorgon måste vi hålla utkik i ÖP:n efter Mr Lundström (han jag tar hand om på jobbet); Vi var på stan idag och då kom det en ÖP-gubbe och haffade Tompan. Jag kan avslöja att morgondagens fråga lyder;
"Nu är det ju fruntimmersveckan. Den är känd för att vara regnig, tror du att det blir regn?"

Jag köpte en ny almanacka på stan. Jag älskar almanackor!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0