Bioväder är definitivt inte samma sak som stråketväder

Mycket klen uppdatering! Orsak; Har inte hunnit eftersom jag jobbar skiten ur mig för tillfället. Förra veckan skrapade man ihop nätta 84.5 timmar.
Idag var min enda lediga dag på två veckor. Vad händer? - Vaknar halv 9 av att jobbet ringer. Så nu sitter man här igen!

Ställde ändå krav för att komma hit idag; övertidstillägg samt få betald tid för att gå in på stan och köpa present till Maria som fyller 20 idag. Jag hoppas på tårta ikväll.

Till råga på allt har jag haft feber och ont i halsen hela veckan. Men jag har ändå försökt få till lite vardagsmotion genom att cykla in på jobbet. Jag kör på devisen "jag tröttar ut sjukdomen innan den tröttar ut mig"

Sjukt sugen på tennis också - jag har lagt ut lite krokar angående racket. Team Fritid-Viktor skulle kika vad han hade för grejer, men jag hoppas fortfarande på att kära farsgubben håller vad han lovat och köper ett varsitt till oss, så vi kan gå upp på skolan i Skucku och spela - Det var han själv som kom med förslaget, så jag tycker att han kan fixa det.


För övrigt börjar jag få lite Eclipseabstinens - det börjar bli dags för ett nytt möte på bion.
Om man inte ska se Incpetion.. Det måste vara vädret som gör mig biosugen...
Jag är hur som helst inte ett dugg sugen på stråket. Våga vägra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0