10.000-stegsklubben

Bra tidning jag köpte, fick lära mig något nytt idag; Twihards säger inte OMG utan dom säger OME ("oh my edward, det finns bara en gud och han har inte långt ljust skägg")
Ångesten över att jag inte är hemma den 30e juni så jag kan titta på Eclipse-premiären börjar sakta men säkert smyga sig på. Snart anfaller den i full kraft.
Men då jag är i Kroatien antar jag att jag har massa annat att tänka på typ fiskar, båtar, snorkling, sol, bad m.m.  m.m


Nu har jag gått med i 10.000-STEGSKLUBBEN  . Jag blir så otroligt pepp av sånna saker!
Fastnade direkt för citatet;
"För en generation sedan behövde människor vila efter avslutad arbetsdag, nu behöver de motion..."

Nu - Back to work

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0