50+, solbränna

Kl 11 idag hade jag redan jobbat 9.5 timmar samt tränat och var på väg på lunch. Extra härligt att se solen steka mitt på himlen.
Nåväl, allt var inte fantastiskt; var in på bolaget där det visade sig att mitt visakort är spärrat, kul kul, men mer om det en annan gång.

Kom hem, bar ut stereon på altanen, bäddade upp med filtar och kuddar, hämtade bok och lade mig och stekte. Vissa kan tycka lite väl mycket, men jag säger; de blir värre imöra. De va några som åkte till Grekland idag, jag visar att jag inte behöver åka utomlands för den rätta brännan;

                                         


Ne, allvarligt, orutinerat att inte ta av BH:n.
Känner att mitt språk påverkats väldigt mycket av boken jag läser nu; SNABBA CASH





Jag känner också att jag börjar smälta in sjukligt bra bland skvallerkärringarna runt om i gårdarna här, vet liksom vad som är på gång:

Jag; "hörde du att Barbro i Storsved har vaxat benen tills de ska till Turkiet?"
Mikael; "men fan, sofie. Jag är inte intresserad av att veta sånt om en 50+are"


Kommentarer
Postat av: Jennie

haha jag lyckades också med en ganska skarp bränna igår, tänkte fakstiskt ta en bild och läggaupp jag med men med tanke på att det var halva röven och ner på låren så kändes det inge bra ;) kom iaf ihåg att ta av bhn så ryggen är jämn och fin :D

2010-06-02 @ 17:55:43
URL: http://jennieforss.blogg.se/
Postat av: Joanna

Haha.. :) va konstigt att inte mikael ville veta det.. ;) Stilig bränna du skaffat förresten.. Sötpropp! Kram

2010-06-02 @ 21:40:39
URL: http://joannaolowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0