Boktoppar och Skattebetalare

Inga hål hos tandis idag! Vilket jag förmodade skulle innebära att jag kunde slippa ur stolen på bara ett par minuter, men ack så fel jag hade. Min sköterska är mamma till min gamla klasskompis Adde och varje gång jag är där har hon något nytt att berätta. Nu visade det sig att Adde går på samma dunderkur mot acne som jag gjorde förra året. Och det skulle vi naturligtvis prata om i all evighet kändes det som när jag låg där i stolen och kände paniken krypa mer och mer inpå mig.

Annars? -extrainkallad på jobbet idag för att agera stöd. Jag tackar kommunen samt alla skattebetalare för den lunchen på Via Grande som vi avnjöt.



Nu åter till den näst bästa boken Snabba Cash -twilightserien står fortfarande, nu och för evigt högst på listan -



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0