Citatböcker och Stora mosmenyn

Det var en järnnatt inatt.


Finväder idag - jättehärligt. Mindre härligt att jag var upptagen just under de finaste soltimmarna på dagen.


Rensade en av alla tidningshögar som ligger vid sängen och hittade min citatbok där jag skriver ner allt möjligt kul som blivit sagt. exempel;
"Du är så lagrad" Mikael skulle säga lagrann till mig.
Eller; "Jag känner hur det spänner i min rumpa" Forssan blir upplyft.
Eller; "Magen sa ingenting på flera dagar... Inte ens en liten polly" Johannes som levt på nutrilett i 10 veckor och sedan skyfflade in ett stora mosmenyn på Sibylla

Kanske inte lika kul att läsa för er, men jag som har varit med om det kan ju öppna boken ibland och få ett skratt åt ett härligt minne.
Har mest citat från Forssan, jag undrar varför?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0