Don´t you let me go, let me go, let me go tonight

50års kalas för svärmora. Spännande. Jag tror det kommer utspela sig så här;
Det börjar bra, alla har trevligt, fast lite stelt.
Efter en stund kommer whiskeyn fram. A momma Landén som säger sig vara så emot alkohol (fast har egen whiskey hemma i skafferiet "för att jaga iväg råttorna") blir generad och åker hem. Därefter kommer Landénssläktet droppa av en efter en, eftersom ingen av dom är några stora kalasare. Men släkten Ångnell kommer däremot hurra då spriten kommer fram och bli på allt bättre och bättre humör.
Jag tippar på att Krister i Storsved blir den siste att kasta in handduken ikväll.


Jag ska ha den guldiga sjalen jag fick av Carina från Turkiet. Det kommer bli asbra.



Japp, jag har webcam jag också

Kommentarer
Postat av: Åsa Jonsson

Åhå, vilken fin! Tur du som har en svärmor :)

2010-06-18 @ 18:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0