Härliga(?) Midsommar

Midsommar på jamtli - aldrig mer!
Fullt kaos, förvirrade människor springer omkring och vet varken ut eller in. Kärringar springer runt i sina fula folkdräkter och man vet inte om dom har dom på för att dom jobbar där eller för att man får komma in gratis då man har dom på sig.
Förvirrade mammor springer runt och ropar efter alla sina hysteriska ungar. Dessutom är alla kommunens muppar där för att fira (där kommer jag in i bilden) den här jävla miss-sommaren.
En fet jävla miss är precis vad midsommar är.

Jag säger som Mikael; "Påminn mig om att vi ska åka till salsån nästa år så vi slipper all den här skiten"


Nu då? -Jobbat sista passet före semstern. Sjukt skönt

Ikväll står jag i valet och kvalet mellan 100års-kalas och sängen. Lutar åt sista alternativet, men  det hade också varit kul att fira Jesper. När jag ser han vill jag bara krypa in i armarna på han och gosa in mig riktigt. Men hur skulle det se ut?


Älgskav i pitabröd


Kommentarer
Postat av: Joanna

Haha..de skulle nog se bra ut.. Pröva! :) Kram

2010-06-27 @ 15:34:23
URL: http://joannaolowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0